Zelfvertrouwen

iedereen meer zelfvertrouwen = een betere wereld voor ons allemaal!

Verken je grens met een nieuwe uitdaging

Vandaag heb ik een nieuw initiatief gelanceerd. Ik was op zoek naar een nieuwe horizon, een nieuwe uitdaging en ik heb hem gevonden in de vorm van de School voor Zelfvertrouwen. Mijn doel is binnen afzienbare tijd zowel in België als in Nederland druk in de weer zijn met workshops en cursussen over zelfvertrouwen. Ik ben wild enthousiast. Reken maar.

Dat is wat we allemaal geregeld nodig hebben. Een nieuwe uitdaging. Iets waar we vol enthousiasme onze tanden in kunnen zetten.

Als je je grenzen op deze manier verkent, loop je onherroepelijk op zeker moment aan tegen het gevoel van niet verder kunnen. Of het idee hebben van het wordt toch niks. Ook al heb ik me met nog zoveel zelfvertrouwen geworpen op het idee van de school voor zelfvertrouwen, toch weet ik dat er momenten van twijfel gaan komen. Zelfvertrouwen is immers een stemming. Ook ik kan mijn mindere perioden hebben, waarbij het zelfvertrouwen even afwezig lijkt te zijn. Gelukkig ken ik een aantal technieken om me zelf er dan weer boven op te helpen, zodat de angst verdwijnt en het zelfvertrouwen weer terug is.

Grensverkenning van je eigen kunnen is spannend en opwindend. Probeer het ook.

info@schoolvoorzelfvertrouwen.be

No comments yet»

Geef een reactie

